"berbasikal hilangkan demam" katanya~

hello semua !

semalam, kelas pertama aku dah skip. ayoo ape na jadi ek. okay actually aku tak berapa nak sihat lah kan.. batuk + selesema + sakit kepala dan asthma datang lagi.. yang part asthma tuu aku sedih.. time tuu kena time subuh around 4 am cmtuu lah. dah la bilik tinggal sorang" sbb roomate aku tak balik lagi. biasalah budak kL kan, every weekend dywg balik :( and then asthma aku yg entah last aku kena datang balik.. gosh! sumpah macam orang dah takde nyawa dah time tuh.. seingat aku, last kene masa aku part one. nasib baik lah roomate aku dulu faham pegi pinjam la inhale mem dia. tuhan masih sayang aku :) tup" semalam pagi aku kene, mmg tak cuak lah kan. aku pergi lah hamek plastik then buat la sendiri T.T sbb aku ingat lagi pesan ayah, kalau time kecemasan, jgn lupe gunakan plastik. sbb aku malas nak bawak inhale balik puncak. hamek kau gedebuk tuhan uji cmtu.

kelas BeL aku dah skip. congrats! pegi klinik haramm tutup. ohh lunch hour kan mmg bijak sangat! dah tu mmg tak lah aku nak trun lg semata" nak amek MC. okay keputusan nyeee malas nak pegi kelass =,='

kelas seterusnya kelas CTU kul 2.30. okay mmg aku pun malas nak pegi tp disebabkan ustaz yg jd lecturer ktwg ni cool so aku pun pegi. bkn cool sbb dia hensem, tp dia sangat sporting.. tup tup sudah pukul 4:30 okay boleh amboosss!

lepas kelas pegi makan.. pukul 6 pegi main basikal. ohh yeay! saat yg paling aku excited. sbb aku tanak duk kat dalam bilik time" dmam sbb mmg tak baik lah kan kalau kita ni ikut sgt demam tu. so, pegi la bersama classmate dan bdk akaun.

okay lepas berpeluh" tuh aku dapat rasakan aku dah sihat! yippi!! dah tak sakit. cuma penat sikit..

and..

dah naik ke rumah dan sampai ke bilik dan selepas mandi..

aku lemah balik. terasa bilik berputar". dan aku pun baring dan tido jap. meeting kul 9. rehatkan badan setengah jam then terus ke meeting.

okay bye.









No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand