housemate baru!

dah masuk sem baru kan. so, semuanya baru. eh, takdelah. kau gila semua nak baru. maksud aku, bila dah sem baru, housemate pun baru. dan roomate aku pun baru. so, hari ni gua nak bebel pasal rumah baru gua.

actually kan rumah gua before ktwg duduk sumpah kotor gila. gila pun tak kotor cmtu. haha. then before ni mmg lelaki la yg duk blok ni 2 sem yang lepas. hadoi memang payah la kan nak seri an balik rumah ni. tapi amat" lah malang bila dis sem aku dapat tingkat 4. macam lagi better kalau aku takpayah kumpul kupon aktiviti tok kolej sebab kumpul banyak mne pun still dpt atas.

housemate aku dis sem memang mejoriti budak kelas sendiri. dan semua budak rumah memang amek kos yg sme iaitu TEKA atau dalam bahasa orang putihnye FACT. cewaah~ haha. cool lah kan takde akaun sebab rumah ktwg memang havoc gile. tak kan pernah senyap. yeay! itu lah yang kami mahukan. melahirkan bakat" baru yang ingin sumbangkan suara yang sedap lg enak.

okay aku dah start merepek

lapan orang satu rumah. rumah ala" banglo. ceh! mana ada. puncak perdana tak kaya lah okay~ cuma kami tinggal di apartment lah. haa, okay tak dari hostel UiTM korang. hee..(jgn mara) 6 dari tu kls aku sendiri.. dan lagi dua memang kne tendang. haha. maksud tendang disini ye, lagi dua tu mmg ktwg tak sangka dpt orang tu. sbb ktwg mmg plan serumah. cuma lg 2 orang memang kosong. so, pihak kolej pun random lah lg 2 owg.




ain
tasha
siti
fyra
faa
plus gua

cukup enam orang kan :)

dan ini tempat kami beradu.. okay jgn tegur sbb bersepah =)







okay, biasalah tak sempat nak kemas kan. tu yang jadi cmni. haha.. abaikan jeee~
actually kalau korang perasan lekat" kat dinding tu bukan KAMI yg buad. tu semua keje budak" last sem yg duk umah tu. sayang nak tanggalkan sbb dia npk cm kindegarden kan..
hoho bole hilang stress msk blek kami yg cm tadika ni..

aku seROOMATE dgn afiera riana.
terima kasih.
jemputlah datang rumah kami 4b14..
=)

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand