DOMO-kun!

ehem, salam guys.

hari ni aku nak update pasal domo. semakin hari semakin jatuh hati dekat gemuk domo ni. dulu tak lah addicted cm skg ni. haha lau bole aku nak semua psal domo. baru puas. itulah manusia kan -___-


kalau korang perasan lah kan, aku punya fb la ni da ada via DOMO-kun! tau! comel kan.. ta caya? jum usyar :)


jum zoom lagi ..

wall post tu bukan tujuan utama nak cite. tu via DOMO-kun! tu yang nak tunjukkan :)


sampai mama aku cakap.. 'adik ni mmg takde binatang lain ke yang elok sikit kalau minat, tu yang mulut tenganga jugak yang berkenan' haha aku tergelak dan cakap ng dia itu lagi style ape.. gerek tau mama :)

betapa obses terhadap satu benda


kalau boleh gua nak semua benda ni. ada yang baik hati nak belikan tak -___-' haha.

ni header blogger aku pulak. domo jugakk


1 comment:

Domo-kun Hand