sejadah kaabah

semalam malam dekat tv kuar cite sejadah kaabah. korang tengok tak? memang dpt sambutan kott sbb cite tu sempena hari ibu. aku tengok pun dekat blog orang lain duk sibuk cite pasal pelakon utama yang budak kecik yang mati tu. anak bongsu eja tuh. act aku suka jalan penceritaan cite tu sbb ada unsur" kebaikan lah kan walaupun anak dia tu tak berapa pandai macam abang ng akak dia tapi sebab dia nak tolong ibu dia dia sanggup korbankan masa ibu dia jual nasi lemak.

aku malas la nak cite keseluruhan cite tu.. mesti korang tengok kan =.=' kalau yang tak tgk tu pandai" la  yer.. hee

act, sorang dari pelakon tu senior aku.. kak intan. yang jadi budak gengster kat skola tu. walaupun extra, tp aku ttp respect dia. jadi pelakon tau. :) jangan ingat budak skrin ta bole berlakon okay walaupun kami kat belakang tabir je ! haha

jum kita imbas sikit" gambar telemovie sejadah kaabah :)






watak utama budak sekolah : farhana sarmizi








budak sekolah : Intan Qamarhani

proud of you la kak intan :)
senior part 6 screen.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand