stress!

salam.

letih lah kalau hari" cmni kan. setiap kali jumpa mesti gadoh. gadoh dan gadoh. korang penat tak if kalau korang asyik gadoh je dalam relation tuh. bukan kita yang mintak benda tu. tapi entah lah kan. rasa cam tak perlu kot gadoh-gadoh tu. memenatkan -.-

semua pasangan inginkan hubungan yang sweet kan. kalau boleh tanak gadoh sekali pun. tapi nampak cam tak adventure lah tak gado-gado. at least sekali dua pun jadilah. ni tak, jangan lah sampai hari-hari bergadoh. letih den. ni campur dengan sikap aku yang sangat panas baran ni. omgeee!! maafkan aku T.T

mungkin aku ni cakap tak penah nak fikir hati orang dan suke hati aku je kan. tapi aku tak pernah nak maksudkan benda tu semua. kalau marah, 'apa pun tak boleh' kan kan ? kekadang nak buang tabiat ni tapi taktahu bila. rase cam senang" aku je nak marah orang. tapi aku tak marah orang tak bersebab okay. aku masih waras.

untuk kau. aku sayang kau dan sayang hubungan kita. aku tak pandai jadi girlfriend yang terbaik untuk kau. yang aku ada kau dan kau sorang !!

alangkah bagus kalau time" cmni aku keluar puncak, amek kereta dan terus vrooom vrooooommm!!! pandu dengan laju.. yeay!!

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand