bye sem dua :)

salam
hye guys. wee :) happy kot hari ni sebab dah selesai semua urusan yang dipertua baginda. cewaah! perasaan suda.. ok act aku baru amek gambar" yg dah cuci semalam. fuyooh! cantik lah :) haha! jgn puji diri sendiri bole tak doh? everyhing done cuma,, sedih sikit sbb frame salah satu drpd yg aku beli tu.. perh! pecah la siaa.. ttbe aku rasa sedih tersangat". tu semua for my beloved sista and.. dah pecah! T_T nak beli mmg dah tak sempat sebab esok dah balik jaybee.. sedih kott.. ok aku tak rasa nak balik dah sebab aku tak kemas ape pun doh malam ni. sempat tak esok? lepas benda tu pecah aku takde mood nak kemas. ape ntah lagi nak tgk frame tuu dkt tong sampah. maaf ye kaka.. i'm try to buy another one.. insyaAllah kalau sempat.

korang, aku nak balik johor bahru tau. tadi sempat dinner ng fara. thank you so much sayang. mesti kau nangis kan esok.. T_T cm last sem aku chow awl gila pstu kau yg tlg usung beg" aku yg byk gle tu dr tgkt 4 smpai bawah. skg aku dah tingkat dua, so dah ta bebankan spe". act aku nak makan dengan dia for my last night. tp malam tu dia ada exam lakonan. lgpn... erk.. forget it lah. g studio seri mersing jap. record dia pye acting tadi.. meletoop! la weh. susah jugak ek jd budak teater ni. malu kot nak berlakon depan" orang ni..:) i'm proud of you dude. gud luck for ur make up exam tmrw oke! one more thing, if aku de salah kat kau.. i'm so sorry.. ^_^

for my beloved fwen yang tak sempat mintak maaf tuh, sorry kalau aq der buad salah ng korang yup. hope kita jumpa next sem.. insyaAllah :)
bye" sem duaa
byee UiTM di hatiku.. erkk = ='

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand