today

assalamualaikum.
dear blogger :)
aku happy doh! sebab seharian bersama my sayang.. auww.. best kott
ahaks!
aku takde sayang lah!
gila ke hape doh nak bersayang ni..
please!

actually dari pagi until now aku dengan gitar kapok aku ni hah
tak cantik mana lah kan.. saya kan budak baru nak belajar
so, lepas hantar dia operation kt kedai dia aku pun bawak lah balik dgn penuh kasih sayang
cewaah!
then ado lah mamat dalam bas ni memang sumpah nak tergelak cm nak termuntah" jgk aku kt bas tuh ng fara
dea mybe nak tarik perhatian pmpuan" kt dalam bas tu lah kan
ataupun dea mmg suka budak" berbangsa india
ok, budak tu mmg sgt" aktif gile dalam bas tu, naik rimas aku
so, si budak laki ni melayan jelah kerenah dia
omaaygodd, tolong la weh
aku tau lah kau suka budak" tapi dalam bas so kau takpayah nak berOVER yer
haha buat kan aku menyampah dgn lelaki skg
jangan BERLAKON lagi depan perempuan oke
:)

1st time wearing long skirt and cardigan with shawl pstuh bawak gitar. gila malu semua pelik tgk aku. i'm not yunalis zarai or ana rafali oke! erkk =.=' saya tak sehebat diorang dan saya tak secantik mereka. terima kasih.

yuna



No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand