bye puncak

hye. salam .
aku dah pun kat nilai. esok baru gerak balik jb with my beloved sistah and her husband.. cewaah! ok, actually aku dah mula rindu dia. awak lah oke. takde spe lagi. si dia pun dah pegi balik melaka. T__T maaf sbb pulangkan balik semua barang" milik 'dia' tuh. cumaa,, taknak ada tercalit kenangan pun. sbb takut tersalah dan tersungkur lagi. itu lagi menyakitkan. biarlah dia bahagia dgn hidup dia skg. cuma aku hanya berdoa bg insan biasa ni tok melihat dia bahagia dengan sesiapa yg dia sayang.. aku tau mesti skg dia tgh hot gila dan benccii yg teramat" kat aku. fine. sorry dude. one more thing, aku masih tidak boleh terima sesiapa dalam hidup aku sekarang. baik cm mana pun dia tu, aku ttp inginkan 'dia'. kita mungkin sudah lepaskan dia tapi utk melupakan, mmg susah kot. maaf andai kata" ni menguris kau. tapi aku tanak bg apa" harapan palsu.

korang, if korang sayangkan gf\bf korang, jge btul" tau. sbb selagi dia masih milik korang, korang beruntung. bila dia dah tak ada, korang akan rasa kehilangan. so, fikir" lah oke.

semua orang berhak untuk dicintai dan menyintai.

jangan keraskan hati.
jangan ikutkan perasaan marah or benci.
sayangilah selagi dia masih disisi.
thanks.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand