join contest. jum like!

hyep! ok post kali ni dah tak sedih" lagi. forget it semua tu. yeay! mula hidup baru tanpa dia disisi. InsyaAllah. ok korang aku nak tanya, penah join contest ape" tak? if ada, pernah menang? aku bukan lah nak menang or adakan contest cmtuu. poket ta penuh la nak bg org hadiah. mybe one day ade kot.. amin~ kalau rezeki tu adelaa.. skg ni aku dah kemaruk ng satu benda ni. korang faham tak kemaruk tu ape?faham addicted tak? bukan addict ng justin bieber taw. tp addict ng shawl. pashmina. makin hari makin berlambak" pashmina | hijab kt pasaran. mamang rambang mata lah kan. ok, aku pun cuma nak tukar selera jela. dari pakai shawl yg simple and plain, nak bertukar kepada pashmina pulokk.. so, adelaa belajar dr tutorial kat youtube. 1st mmg susah gile nak lilit" ni, tpi bila dah minat, ape pun boleyh. ye kan? so, aku de join satu contest yg org buad psal hijab" ni lah. kne ikut step yg dea bg. so aku pun try  and join lah.. pemenang akn dikira like plg byk.. kt facebook la. so, if you guys rasa aku boleh menang (tanak tape) boleh la klik kt bawah ni and like byk".. hee ^_^
thanks you guys yang dah tolong like kat facebook fyna ni.
terima kasih banyak" 
hee.jasamu dikenang..cewaah!
muahmuah.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand