hurt

 post yg kat bawah ni sila abaikan - -' hari ni aku mmg takde mood gila. so sorry to farah sbb aku tak boleh nak makan apa yang kau beli tadi. sorry again~ aku bukan tanak makan tp takde selera. 2 hari tak makan, aku rasa boleh kurus ni. whatever.. takde orang kesah dah. skg ni aku takde mood nak study. pandang buku CTU pun rasa cm tanak. aku rasa down gila. benda ni kali 2 berlaku kt aku. biarlah aku je yang tau sorang. aku takut jejaskan final aku lusa nanti. tgkla skg asyk mengadap laptop smbl tgk barang" milik dia. stupid gile kan. sudah la eyqa! life must go on. kau tak mati takde dia. memanglah, tapi aku kuat bila dengan dia. mybe dia dah penat dgn aku, so fine je.. let you go and let me go.. btul kata orang, bila kita dah sayang orang tu susah sangat nak lepaskan. ape lagi lupekan.. forget it is too hard.. dia cukup sempurna tapi aku masih tidak cukup sempurna utk dia. awak, saya doakan awak bahagia dengan hidup awak. hope dapat girlfriend yang faham dan happy kan awak sbb saya tak mampu berikan semua tu. thanks for everything.


status saya sudah berubah. tapi hati saya tidak pernah berubah. dan masih miliknya..

'Terima Kasih Cinta.. '




No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand