cut sem lah!!

hye. kawan" yang dah abis matrik tuu, untunglah kan dah bole cuti lame"..ktwg baru je cuti ni.. best kan :) 30 april 2011 aku melangkah keluar di pintu pagar smbil tgk guard tuu.. ok bye guard, jmp next sem.. ahaks! mmg happy doh dah start cuti sem ni. walaupun sekejap, aku nak gunakan sebaik"nyaa.. ni lah satu cara yang aku rasa aku bole hilangkan semua stress+tension tuu..
before gerak ke jaybee..sempat singgah di nilai satu malam..


esoknyee aku ng my sis g jalan. berdua je sbb kami kne tinggal :( so, amek kunci kereta terus g tesco nilai. wuu.. best kott sbb dpt mkn kek tiramitsu.. auwww.. sedaapp doh! my pebret ni da lame ta makan.. nak lagi lah! sdp sgt".. tengs kaka belanja kek tuu :)




malam tu ktwg gerak balik jaybee.. sampai malam.. waah! sampai rumah tgk barney ^_^ i miss you rabbit..muahmuah! mama bising sbb barang aku byk bwk balik. tu pun ado lg yg tgl kt uma pksu ktwg.. cm ta fhm je ank dia ni sukee brg byk" ni. haha.
ok, that's all. thank you.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand