1st day

hai followers. lepas aku ber blogwalking tadi, aku ada ter perasan satu blog dari sorang jejaka ni. nak tgk blog dia, opera hidup memang cantik kott dari aku sbb aku pun ta bape reti nak mencantikkan blog aku yg dah berhabuk ni ^_^

so lepas belek" blog dia aku ternampak satu benda ni. interesting gile nak join. dea ckp bole buad harta sendiri.. aku pun tanpa segan silu hameek lah buad harta aku. if korang nak jugak cm buad harta korang, amek je tau. jgn segan silu =.='


so, aku pun hamek peluang ni buad je 10 sbb aku mls nak typing pjg" ni.. lagi lah tangan ni masih dalam rawatan.. 

  • Day one : 10 things about you 
  • Day two : 10 things you love 
  • Day three : 10 things you hate 
  • Day four : 10 things you want to say to one person 
  • Day five : 10 wishes 
  • Day six : 10 items you can’t live without 
  • Day seven : 10 important people 
  • Day eight : 10 of your favourite songs 
  • Day nine : 10 ways to win your heart 
  • Day ten : 10 final words
...

Day One : 10 things about you

1 ) aku GILER pink doh

aku pun tak perasan sejak bila aku minat dengan warna jambu ni. dulu tak dolaa addicted gle cmni. sampaikan aku cari lappy wne pink, handphone pink and external skli pink. kalau ade broadband pink pun aku kebass skli.. haha.

2) i'm FREEDOM



saya sudah berstatus SINGLE. so, takde sape" nak marah dgn siapa pun kite berkawan kan. sbb dah takde nak jge hati sape", betul tak?

3) chocolate itu manis

  
aku sangat" suke melantak benda alah ni kalau aku tengah serabut, stress dan sewaktu dengannya. kalau happy aku pun bedal benda ni jugak. kira benda ni part of my life lah.. sedapp kot sebab dia manis. nanti makan boleh jadi manis tau. haha =.='

4) sukakan SPORT yg lasak


best kot tgk aktiviti cmni.. =.=' cuma tak diberi peluang tok join semua benda" cmni. yelah kan, ade asthma ni kira kene control cm" tapi.. korang ajak lah aku join benda cmni.. mesti best kan.. benda ni lah yg palingg aku nak sgt buad sepanjang hidup aku. sekali pun kira dah cukup bermakna doh. tapi spe nak ajak aku? family? susah kott.. T_T

5)window SHOPPING tu besh!



oke. korang faham kan window shopping tu benda ape?kira mata korang nak jugak cuci" tgk benda yang cantik" ni. tak beli pun cume tgk" je. survey" mana yang berkenan. kumpul duit pstu g lah beli. tak pun kalau ada duit jgk time tu, terus sambar je.. hee.. tu lah aktiviti aku time bosan" tak buad ppe kt kampus | kt uma sekalipun..

6)takut dengan LIPAS


aku takut geli plusplus dengan binatang ni. sebab dia sangat lah mengelikan. bukan sebab ape, benda ni kan kotor pstuu terbang". sebab tu lah aku geli dengan binatang ni. kalau dia ada kt mana" sure aku tak akan duduk tempat tu langsung smpailah binatang tu mati =.='

7) rajin berONLINE


setiap kali free or buzy mesti aku akan mengadap laptop kesayangan ni. taktahu la ape best sgt ng laptop warne pink ni. kalau ada assignment nak buad, aku akan beron9 dlu before buad kje.. kadang" cuma nak amek masa setengah jam je, tapi bila dah bkk fb, blog, twitter semua makan masa sejam dua la nampaknya. assigmnt kemana, on9 je takde kje..so, jgn tiru cara aku oke.haha

8) suka habiskan duit beli SHAWL


ni lah hobi aku bila keluar. tak sah kalau tak keluar dengan tangan kosong. mesti balik dengan sepasang dua shawl yg baru". sampai lah tak muat locker aku isi semua barang" aku tu. nasib baiklah orang sediakan hanger yang sesuai utk tdg" ni.so, taklah membebankan locker aku nanti bile balik kampus. sejak datangnya hijab hana tajima ni aku dah tersangat taksub dengan benda ni. nampak macam cantik, tak salahkan beli. tutup aurat ape.. hee.. banyak koleksi kat umah tu, cme taktahu nak buad ape yg lama". nak buang, sayang kan :)

9)saya PANAS BARAN. jauhi saya lah.


erk.. act aku ada masalah dengan diri aku sendiri. aku seorang yg panas baran. bak kata orang, aku ni cpt marah, dan cepat sejuk. menurut yg rapat ng aku lah. aku pun tak faham dgn situasi cmni. kdg" marah tak tentu pasal kadang" pulak mood terlebih baik. so, ada sesiapa yg berani dekat tak? ok bye.

10)saya bukan NERD


kenapa ek bila orang pakai spec je orang cakap kita nerd. nerd tu kira cm skema lah kan. tp aku nak cakap, yang pakai spec tu tak semestinya nerdy and sewaktu dgnnyee.. cuma yang pakai spec ni rabun sbb tgk tv dan bukannyee ulat buku or etc. so, jgn lah angp kami ni cmtuu dan takut | segan nak berkawan. pelik kan orang cmni?

that's all for today.
adiooss!
love.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand