my pets

semalam gua happy gila now dah tak dah. benggong punye mood. barney skg dah masuk rumah so aku sukee sangat sbb dia punya partner dah berambus. haha. bkn aku tak suka dia ade partner tp tolong ahh tiap" minggu aku mandikan si comel tu tp si sekor lagi yg datang bawak busuk. sampai mama tak bagi barney masuk rumah dah dekat 4 hari cmtuu lar.. so, aku decide bg momok tu kat jiran sebelah. biar dia buad onah kat rumah sebelah pulak. yeay! barney aku dah bersih.. abah pun suka :)

aku ade anak kucing baru. tatau nak bg nama ape. yg ni lagi la comel. kecik gila cm nak je aku makan benda alah ni. haha. mengucap eyqa =.=' so seperti biasa lah kan anak kucing ni nak di manjakan.. so, aku bagi la susu and makanan tp kecewaa sbb dia tnak makan sikit pun. ok fine aku give up.

malam tadi anak kucing tu meow meow dalam toilet. mama aku kurung dalam toilet sbb na biasakan dia nanti berak kat situu. so semalaman tinggalkan dia dalam tab kat toilet. mmg malam td tido tak lena lah dengan bunyi tu. ok lama" dia senyap sendiri.. -___-' penat lah tu :)

pagi ni aku decide jugak nak bg kat mak kucing ni. i think dea masih perlukan susu ibu dia kot. so, mama cakap nanti dah besar sikit kita jaga okay. baiklah =,=



barney :)

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand