night

 
 
i hv bad feelings. tatau nak cakap cmne. asyik ta sedap hati je. mungkin ada something nak berlaku kott. maybe. and malam tadi aku mula nak merasa kebahagiaan. tapi telah diambil semula esok pagi. Ya Allah, besarnya ujian mu tuhan. aku tahu kau tak akan menguji hambamu dengan ujian yang tidak mampu kepadanya kan. setitik mutiara yang jatuh ke pipi tidak bermakna lagi. memang mudah kan perempuan untuk menitiskan air mata. aku sedar itu kelemahan wanita. pagi tu aku merenung wajah barney dengan penuh berharap agar dia mengerti ape yang aku tengah lalui. aku tahu dia hanyalah seekor binatang dan aku seperti gila ingin dia faham seperti manusia. aku mula tersenyum melihat gelagat comel arnab kesayangan aku. mungkin aku perlukan seseorang untuk meluahkan semuanya. ohh. baru teringat. petang ni aku akan keluar dengan sahabat ku.. aku rindukan kau. suhaida rusly.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand