gara-gara buah tembikai

assalamualaikum

hari ni aku dah macam hape. lemah semacam doh. ok fine aku cite dari pagi tadi aku bangun je dengan mamai terus buka peti ais. aku pun tak tau lah mimpi ape malam tadi. bukak je peti ais, peh! terliurr siak tgk buah semangka. korang tahu semangka tu apa? semangka sejenis nama iaitu tembikai. aku taktahu orang negeri mana yang sebut dengan nama semangka tu. johor? maybe. ok continue balik, aku hameek lah satu potong buah semangka tu then aku tgk ada banyak lagi yang mak aku simpan dalam bekas. tup" aku amek semua. dah la masa tu tengah panas, memang melantak buah tu sorang" lah. :)

then tengah hari tu, badan gua panas gila. dah kenapa, ingat makan durian ke hapa makan byk" then panas badan. hidung aku mula mengeluarkan air yang banyak. sumpah aku taktahan dengan keadaan aku time ni. sampailah sekarang. ni semua gara" makan buah tembikai dengan banyak =.='

btw, aku dapat tahu negeri mana ntah sebut tembikai ni dgn nama 'timun cina'. unik kan nama tu. ala" comel gituu..

cuaca sekarang sangat" bahang yer kawan". banyak kan minum air masak. cett" jangan swo aku sbb aku tak gemar air tu. k bye.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand