sibling angkat

tersenggih sorang" aku tengok diorang nie. haha. mana taknya happy kott bila tgk adik happy. erk.. cop cop.. sejak bila aku ade adik ni. dan sejak bila mak aku ni beranak anak lelaki.. ohh jangan confiused kepala hotak korang okay. act adik yang aku maksudkan tu adik angkat je. mana ntah aku jumpa.. hee.. taklah. seingat aku lah, dia adik pertama aku lah. aku ada dua adik je. tanak lah ramai" sbb aku pun tak reti nak jge diorang ni cmne. tp aku bersyukur la sebab adik aku ni tak banyak songeh. masing" sudah besar kan. yang perempuan dah cantik yang lelaki makin hensem. eceyh, suka lah korang aku puji. baik tak akk korang ni. haha.

adik lelaki aku ni ktwg tak ingat cmne diketemukan jd sibling angkat. kejadian ape ntah aku pun tak ingat. kepala aku ni bukan dictonary tau nak ingat semua benda. sbb tu aku tak masuk matrik.. haha.. kejadahnyee matrik.. tade kena mengena kott. haha..

adik second aku yg gugurl ni sbb ktwg pernah bergadoh. ade hal hal ni sebab salah faham. ish, takpe aku pun dah taknak ingat pasal ape.. cuma dia ni pernah jd gf kepada ex aku iqram.. so, aku pun tade lah nak balas dendam or what.. cuma aku pun perempuan kan. so aku faham laa :) dia ni pun sekarang baru je nak pmr kott.. ta sure. antara dah pmr ke belum.. lupe pulak nak tye..

ohh my adik sayangg.. kaka sayangg kamoO taw! belajar rajin" okay.. :) muahmuahh!!

pesanan kaka untuk adiknyee..cewaah comel tak :)


pais. kaka nak awak sambung study tau! kaka sukaa bile awk dgn ezu.. :)
budak comel. feera.. kaka ta sgka nme bf awk tuu sme dgn ... ok takpe biar kaka sorang je tahu.. kaka sayang awak sangat okay.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand