guy mcm ni mmg nak makan kaki

semalam kan time aku tengah syok online facebook ni, ttbe ada sorang guy ni add aku. ok belek" lah skit info dia bfore decide nak app or tak. rupanya dia tu junior aku. so, app jelah kan. kunk cakap aku sombong pulak kan. tu yg susa..

ok tak sampai beberapa minit dia IM. dia ni budak outsider time aku fom5 dlu. ptot ahh ta pena npk muka. tp aku perasan dia de mem ng iqbal hanafiah. so, dia tak kencing aku. -___-'

yang tak bole blah ble dia iM tu memang nak termuntah" aku baca. aduhh aku rasa budak ni mmg tak matang ke hape. kira guy cmni bole diketegorikan 'playboy' okay. korang faham kan. mmg berdekak time baca kat inbox. pe jadah weh tak kenal ttbe nak bercouple bagai. kau ingat aku ni hape? barang mainan ke hah? wth betul la budak ni. saje nak buad aku berangin.

hoi budak kecik, kau jangan ingat pakai smart" cmni kau nak ushar awek cm kau ushar makcik kat tepi jalan. ayat satu sen pun tak boleh pakai doh. seriously org meluat sangat. kau tu junior aku beb, tapaya nak cntrol macho sgt lah kan. geli doh. kesian >.<

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand