enam mei dua ribu sebelas

malam ni dah masuk 6 mei 2011. omayygodd.. kalau kira" dah 6 bulan. malam ni nak sangat tgk bulan. tapi bulan takde. bintang pun takde.. T_T kenapa bulan tak muncul dan bintang pun takde doh? aku rindu kat dia, so nak sgt tgk bulan. bulan kan cantik. lagu 'the reasons' asyik bermain dalam kepala hotak ni. kenapa tak 6 mei ni aku be a matured person kan. untuk berubah kepada yg lebih baik. insyaAllah aku cuba. kenapa dan kenapa dia buad keputusan cmtu huh? ade ke orang perfect? kenapa dia nak sgt tgk aku bahagia dgn lelaki lain? kalau lah dia tahu yg aku hanya boleh bahagia bersama dia kan lebih baik. semua ni tak boleh diundurkan lagi. dia tetap dgn keputusan dia. aku hormat. tapi, kadang" aku sendiri yg cari pasal. gadoh je kje aku. last" aku sendiri yang penat. hada, aku happy sangat ble kau ade dgn aku skg. kita da makin dekat. walaupun sekejap, tapi aku bersyukur sgt beb. nak peluk kau dengan wani doh tapi wanie kt key-ell. sokay, next time hangg bertiga k. 


to pedang kristal.
you, nak tahu tak, u ni terlalu baik lah utk i. act i suke sgt kwn dgn u. lpas i hilang dia, i kwn ng u sorang. i try na lupekan dia.. tp susah sgt. i hope u fhm knp i ta bole time you. i still love my ex. yeah, nmpk cm gila kan, tp tade spe faham. jatuh cinta lagi sekali? memang tak lah you. i failed oke! so, pegi laa cari gadis lain yang lebih sesuai dgn you. i masih sayang dia dan sayang dia untuk selamanya..




No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand