day three

10 things you hate?

sambung balik yg haritu :)

1. aku tak suka dengan rokok or bau dan sewaktu dengan rokok. oleh si perokok sekalian, jauhkan diri anda dari saya okay. bukan ape, bau yang korang duk sedut" tu busukkk sangat doh. dahlaa bergantung pada inhale, so ta kesian kat aku ke?bahahaha

2. aku tak suka baca buku. ish, ape buruk sgt perangai tuh. haha. memang aku tak suka nak baca buku. percaya tak dulu time aku nak exam darjah khas, korang tahu sekolah khas tak, lepas darjah enam skula agama tuu,, then aku swo mak aku je baca buku tu, aku duk dengar.. ngeee.. ok what dari tak tahu ape" and kira masuk jugakk lah. lulus gituu :) sampailah aku masuk UiTM pun aku still tak berminat pd buku. nasib baik lah cos aku ni tade byk benda" menghafal ni. ouhh gumbiraa hati.

3. aku tak suka warna hitam. kalau tak caye, g check kt almari aku. sepasang dua je baju hitam sbb warna tu takde seri laa.. kbykkan warna pink and merah je adoo dalam almari aku tuh. warna hitam melambangkan kesedihan, emo and blaa..blaa.. that's y aku tak sukaa langsung. fullstop!

4. aku cukup benci dengan orang cakap belit".. cukup benci.. (sje nak ulang balik..haha) lebih kurang cm talam dua muka lah. depan cakap bukan main manis pijak semut pun tak mati, pstu belakang kutuk mengutuk.. hatoiii.. ape mau jadi la manusia sekarang kan.. jauhkan lah mereka daripada menjadi kawan aku. kwn" aku semua baik" kan :)

5. segala jenis serangga tak kesah la tak berbisa or comel pun aku tetap TAK SUKA.. meskipun benda tu kecik dari aku.. haha, jangan cakap apa" dah tau diam je :)

6. play boy? hotstuf and cover macho depan gurl? hello, please okey! tak berminat malah benci guy macam ni. nak tergedik" dpn pompuan, sakitt mata doh. lepas tuh ayat kemain manisss lagi. lebih manis dari gula.

7. couple yang buad aksi 18sx dpn public. atoiii. ktwg tahu la kw tu dah cukup umo kalau yee pun pegi buat kat uma, biar org tak nampak. ni tak, buat kat depan" orang ramai. orang tengok bkn sbb korang berani power buat cmtu kt gf korang, tp rasa jijik dan nak termuntah" tgk korang doh..

8. tak suka barang aksesori yang terlampau. actually aku tak suka dan boleh dikatakan benci dengan alat" perhiasan diri. ok, tu memang khas buad perempuan tapi aku dah tak suka, mana bole paksa kan. aku lebih suka benda yang simple cm jam dan gelang satu. tu je. that's all. mudah kan kalau yang jadi bf aku nty, tade habis duit beli brg" kemas mahal" kan.. cehh! perasan. haha

9. aku tak suka rambut panjang. ehh.. rimas lah. pendek kan senang. simple.

10. ok dah sampai nombor sepuluh pun.. aku tak suka tomyam. haha. tetibe je ckp pasal makan. yelaa, dah atas" tu byk aku bebel benda yang ntah ppe, so yang last aku nak cakap yang aku tak suka lah tomyam. tomyam buad aku pening plus muntah dan demam. harap maklum -__-'

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand