a day with my sayangg

assalamualaikum.

hah, hari ni la baru aku keluar dgn kawan setelah berminggu" duk uma dan cuma keluar dgn family shj. ok takpe kira okela tu kan. keluar dgn someone yanggg palinggg special and aku syg dia. mrs bie. ohh rindu nyee dekat dia sbb da lama kan kte ta kuar cmny T_T tp still ta sempurna dgn ketiadaan wani. sorang lagi bff kami. soob soob :( takpelah, mungkin kita boleh plan pergi bersama holiday satu tempat kan.. wah tinggi angan" kau kan eyqa.

sepanjang kami di city square jaybee first place is sbelah movie level 5. port baex pye.. haha. takdela, sbnrnye port tu lah tmpt kami sllu share story. yelah, sunyi kott.. cme ada la yg lalu lalang kat situ. ignore je kann.. aku ni pantang nampak benda cantik kan. ade je tangan duk mengedik pegang". padahal duit tade mintak mama.. haha..

then aku nampak kedai action city.. omayyygoood! domo is here!!! mata aku boleh teerkeluar ble tgk domo" yg cumel ni. ohh nak sangat beli tapi,, :(

aku dah beli pun! ape nta nme dia. beg isi barang" berharga gua. comel gila. hada pilihkan. tengs syg <3

tapi bfore lepak  kt atas, ttbe nampak someone trun.. muka cm kenal.. aku pun pandang la tanpa kelip.. cewaah. haha.. da tuu aku cakap..

aku : eh" ni pija kan?

pija : (dgn blur) ni siapa ek?

perh time tu gua malu sbb tgur dia tp dia ta knl gua.. it's okay. bg chance. haha.jahat tak.

aku : ni.. ex si tuutt*** laah.. kenal tak?

pija : ohh.. ya! eyqa bla bla bla.. dan teruskan perbualan kami..

yang tak boleh blah, ttbe terserempak dea buad kali kedua dkt kedai aksesori ape ntah. hada yang perasan time tuh.. oke dia kenalkan mem" dia kat aku ng hada.. ohh seronok tambah kenalan :) tapi, aku tak reti nak bebual.. hada yang banyak cakap ng pija sdgkan dywg tak kenal. itulah yang dinamakan peramah. aku diam je. dan tersenyum :) ade lagi, last bfore ktwg gerak, pija cakap cmni..

pija : eyqa dgn dia dah ********* tu ke?

aku : mampu tersenyum :)

pija : tapi... korunx sweet lah

aku : (dlm hati) ohh really. tp nak buad cmne kan.. terus aku blah..

ok ttbe rindu dia. k bye.




p/s- pic lain" bole tengok kat facebook okay. thank you.




2 comments:

  1. domo?kat sini xde ah pulak jual domo.. kalau ada,aida pun nak beli. hehe

    ReplyDelete
  2. comel tau domo.. u stay area mne? da lme benda tu kuar.. gila comel kan :)

    ReplyDelete

Domo-kun Hand