second day :P

baru balik dari class introduction multimedia.. wuu subject ni best kott sbb subjek ni de blaja psal editing gambar doh. adobe photoshop yang aku sumpah kalau buad bole jadi gila. haha. aku pun tak paham knp skrin pun belajar subject editing gambar semua.. mybe de kena mengena kot. tp aku suka aku suka :) haha. lecturer yang ajar pun cool je doh. mr. khong. yeay! subject pertama yg best tok minggu pertama..

okay tengah" blogwalking kat blog someone, aku ade ternampak nie  "ape tuh?" okay korang klik je kat situu.. memang terkejut bila tengok.. sebab dia nampak sama dan kalau kita taktahu bole makan je benda ni. korang ushar dulu ehh.. aku malas nak cite panjang".

erkkk fine kelas tok sem 3 memang padat. hari ni pye kelas je hampir tiga kelas doh. pasni kul 5.30 sampai 8 malam.

semalam lepak dengan dia.. thank you so much. ily.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand