first day in semester three

assalamualaikum
lastly berjaya jugak usaha aku untuk terus bukak blog nie. yelah, mana taknye blog aku ni emel dia tak varify. mne tak menyirap sbb bfore aku login selalunyaa takde ahh jadi cmni.hurmm,, alhamdulillah.

hari ni dah start belajar. tok semester tiga.. wuu cuak siot tinggal 2 lg sem je dah nak abis.. hopefully semua nya baik" ajee dan aku nak sangat dekan tuh. InsyaAllah kalau kita berusaha gigih kan. amin~ ohh tapi hari ni je bole dikatakan takde kelas langsung..

bangun pagi kul 7 am. awal tak? haha excited nak pegi kelas.. cewaaah! then kejutkan bdk" ni around 7:30 semua dah bangun termasuk budak bilik aku fyra. tu lah, satu rumah tu bole dikatakan 99% bdk kelas. mmg ahh semua bangun serentak mandi nasib baik tak serentak. haha :P

sampai fakulti around 8:40 am. tu pun lambat sbb kelas start kul 8:30. tapi ramai yg takde lg. mybe syook tdo kott.. haha. so, dah setengah jam tgu memang lecturer tga tdo lg kott. so class pun cancel. petang ni act de kls CTU pun cancel. biasa lah 1week pertama mmg cmni. kelas berterabur :D kalau selalu kelas tade mmg heaven <3 haha.

gtg > nak beli lens lahh! lens lame dah expired.. chowww :)

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Hand